Logo

Poskytovatel služeb v oblasti správy budov a outsourcingu služeb AGEL Servis poskytuje, případně zastřešuje, služby v oblasti správy budov, logistiky a servisu zdravotní techniky společnostem v rámci skupiny AGEL

+420 582 400 000

O nás

Nabídka práce

Specialista/-ka pro přípravu a realizaci staveb

Místo výkonu: Ostrava, Nový Jičí, Prostějov
Určeno pro: nezdravotnické profese

S cílem posílit náš tým, který připravuje a zabezpečuje realizace staveb pro zdravotnická zařízení ve skupině AGEL v České republice, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista pro přípravu a realizaci staveb.

Na této pozici budete odpovědni za:

  • stanovení odhadovaných nákladů potřebných pro rozhodnutí realizovat záměr rekonstrukce nebo stavby,
  • odhad termínů realizace jednotlivých části přípravné a realizační fáze,
  • vyhledání a zasmluvnění vhodného projektanta pro daný typ projektu v součinnosti s centrálním nákupem,
  • koordinaci projektových prací s cílem, aby projektová dokumentace byla správním podkladem pro následnou realizaci, přičemž je důležité dbát už při tvorbě projektové dokumentace na dobrý poměr kvality a ceny realizace a také spokojenost budoucího uživatele,
  • stanovení podmínek výběru zhotovitele stavby, vyhodnocování předložených nabídek a zasmluvnění nejvhodnějšího, vše v součinnosti s centrálním nákupem,
  • koordinaci realizačních prací založenou na jasné a včasné komunikaci s vedením zdravotnického zařízení, protože veščina prací se realizuje souběžně s provozem zdravotnického zařízení,
  • dodržení smluvně dohodnuté kvality, ceny a termínů,
  • pravidelný reporting o stavu přípravy a realizace jednotlivých aktivit.

Jaké znalosti a dovednosti požadujeme:

  • SŠ/VŠ v technickém oboru (stavební, strojní, elektro),
  • min. 5 let praxe v investiční výstavbě,
  • pokročilé právní povědomí o legislativě z oblasti stavebnictví (TZB, inženýrské stavby), BOZP atd.,
  • pokročilou orientaci v technických a právních předpisech souvisejících s investiční výstavbou,
  • velmi dobrou znalost MS office,
  • řidičské oprávnění sk. B, aktivní řidič,
  • organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, flexibilitu a spolehlivost.

Výhodou jsou Vaše:

  • obecné znalosti v oboru ekonomika, plánování investic,
  • zkušenosti a účast na projektech spolufinancovaných z dotačních zdrojů ČR/EU,
  • zkušenosti z projektového řízení a znalost procesů v oblasti investic a investičních akcí,
  • autorizace dle zákona č. 360/1992 Sb.

Co od nás můžete očekávat:

  • 5 týdnů dovolené + 2 dny pracovního volna navíc (po odpracovaném roce),
  • stravenkový paušál,
  • po roce v zaměstnání budete mít nárok také na příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění,
  • propracovaný systém firemních benefitů (MULTISPORT karta, slevy na firemní výrobky, slevy u vybraných prodejců spotřebního zboží a mnoho dalšího).

Místo výkonu práce:

  • Ostrava / Nový Jičín / Prostějov

Termín nástupu:

  • dle dohody a Vašich možností

Máte zájem? Vyplňte prosím formulář...


zpět na seznam nabídek